W artykule przedstawiona została metoda testowania wyobraźni przestrzennej, którą wykorzystano jako element egzaminów wstępnych na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego Uniwersytetu Technicznego w Koszycach (Słowacja). Autorka opisała sposób przeprowadzenia testów, opis statystyczny uzyskanych wyników oraz ich związek z oceną uzdolnień plastycznych kandydatów na w/w studia. Przeprowadzone badania nie wykazały związku między ocenami z testu na wyobraźnię przestrzenną a oceną z uzdolnień plastycznych. W końcowej części artykułu przeprowadzono analizę, której celem jest ustalenie przyczyn takiego stanu.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00