Learning about three-dimensional objects in a three-dimensional environment: Immersive-room activities for pre-service mathematics teachers Nauka o trójwymiarowych przedmiotach w trójwymiarowym środowisku: Zajęcia dla nauczycieli matematyki w pracowni interaktywnej
Activities in an immersive room were used to teach pre-service math teachers about Platonic solids and were then analysed for their effectiveness. The results show that an immersive room is a promising tool to overcome students' difficulties in comprehending geometry by allowing them a more direct visualization of 3D shapes.
Zajęcia w pracowni interaktywnej wykorzystano do kształcenia nauczycieli stażystów matematyki na temat brył platońskich, a następnie analizowane ich skuteczności. Wyniki pokazują, że pracownia interaktywna jest obiecującym narzędziem do przezwyciężenia trudności uczniów w zrozumieniu geometrii, umożliwiając im bardziej bezpośrednią wizualizację kształtów 3D.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00