In the spring of 2017 we conducted a survey among researchers in the broadly understood creative sectors, and among managers, often combining experience in this field with academic practice. We asked, among other things, about the cultural management, the specificity of this research area, and the most important environments dealing with this subject. Twenty people responded to our request. The results of this – in fact, self-reflective – research is presented below. Subjective attitude of the respondents to the problems, diversity of positions, and in many points also their convergence form the foundation on which to build research exploration in this area and find, still numerous, white spots.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00