Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Employee Satisfaction Survey as HRM Audit Method – Case Study Based on X Firm

Tytuł:
Employee Satisfaction Survey as HRM Audit Method – Case Study Based on X Firm
Autorzy:
Borowska-Pietrzak, Agata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1186857.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Źródło:
Edukacja Ekonomistów i Menedżerów; 2011, 22, 4; 127-146
1734-087X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article discusses an analysis of employee survey results in the context of the objectives of the personnel function in an organisation. In the introduction there are presented theoretical assumptions concerning the approach to the evaluation process relating to the personnel audit. This is the approach used in employee satisfaction assessment programs. The example of such an approach is the one presented in the text, the annual program of the analysis of expectations, motivation and employee satisfaction for huge Scandinavian trade network. Findings described in the text refer to the impact of employee opinions on personnel practices undertaken to enhance the effectiveness of HRM in the studied company. The main conclusions (priorities for managers) of such an audit include actions to improve efficiency in terms of: working conditions, leadership, and promoted values, and job content and development.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies