Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama w krajobrazie

Tytuł:
Reklama w krajobrazie
Advertisement in landscape
Autorzy:
Anioł, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1186112.pdf
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Tematy:
reklama
krajobraz
advertisement
landscape
Źródło:
Architektura Krajobrazu; 2004, 1-2; 57-62
1641-5159
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author has attempted to present the influence of the advertisement on the cultural landscape and formulate directions of actions which consider its influence on its surroundings. She analysed types of advertisements existing in the landscape starting with free standing boards, through billboards up to murals. She plied examples from the Gostyń area and Wrocław centre. Actions on behalf of minimizing the degradating influence of advertisements on the cultural landscape were proposed in conclusions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies