This paper is a cross-sectional study on the use of Internet and Online Social Networks in the Spanish hotel sector compared to Spanish companies in other sectors. The conclusions from this extensive survey are that the use of online social networks is more important and is more developed in the hotel sector than in Spanish companies in general. However, although it gives considerable importance to online social networks, the hotel sector needs to revise its rules of usage. The use of new tools such as e-commerce to sell the hotel stays must increase, and marketing efforts should be geared more towards online social networks because the hotel sector is currently losing ground in a market that generates more and more potential clients and sales by the day.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00