Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Web analytics combined with eye tracking for successful user experience design: a case study

Tytuł:
Web analytics combined with eye tracking for successful user experience design: a case study
Autorzy:
Borys, M.
Czwórnóg, M.
Ratajczyk, T.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/118111.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Promocji Wiedzy
Tematy:
user experience design
mobile website design
eye-tracking
case study
Źródło:
Applied Computer Science; 2016, 12, 4; 96-110
1895-3735
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The authors propose a new approach for the mobile user experience design process by means of web analytics and eye-tracking. The proposed method was applied to design the LUT mobile website. In the method, to create the mobile website design, data of various users and their behaviour were gather-ed and analysed using the web analytics tool. Next, based on the findings from web analytics, the mobile prototype for the website was created and validated in eye-tracking usability testing. The analysis of participants’ behaviour during eye-tracking sessions allowed improvements of the prototype.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies