Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing in manufacturing company

Tytuł:
Marketing in manufacturing company
Autorzy:
Kowalczyk, Anna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1179756.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Przedsiębiorstwo Wydawnictw Naukowych Darwin / Scientific Publishing House DARWIN
Tematy:
management
marketing
production company
sustained growth
Źródło:
World Scientific News; 2017, 72; 392-397
2392-2192
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Activity of manufacturing companies is based on managing the resources and relations with contractors and customers. In this last case marketing is important. Without the respectively selected marketing instruments and elaborated schemes and standards of conduct, companies would not have a chance for survival in the market economy. Production of goods is not done with the sole purpose of gaining company’s profits, but it is simultaneously oriented on satisfaction of customers needs, and according to this one cannot exist without another. The purpose of this papers is rationalization of knowledge about marketing in manufacturing companies in the field of sustained growth [1].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies