Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media a zjawisko agresji w sporcie

Tytuł:
Media a zjawisko agresji w sporcie
Media and the phenomenon of aggression in sport
Autorzy:
Białek-Szwed, Olga
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1179592.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Tematy:
agresja w sporcie
dziennikarstwo sportowe
news
Aggression in sport
sports journalism
Źródło:
Zeszyty Naukowe KUL; 2017, 60, 2; 175-185
0044-4405
2543-9715
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Autorka tekstu analizuje sposób dokonywania selekcji oraz tworzenia materiałów dziennikarskich poruszających problem agresji w sporcie. Zwraca uwagę na atrakcyjność, ale i zarazem niebezpieczeństwo pojawiające się podczas upubliczniania tego typu artykułów. Zastanawia się nad etiologią problemu, tj. kto generuje większy popyt na agresję: odbiorcy mediów, nadawcy – dziennikarze, a może sami bohaterowie – sportowcy?

The author of the text analyzes how to make selections and create journalistic materials that address the problem of aggression in sport. It draws attention to the attractiveness, but also the dangers of publishing such articles. He wonders about the etiology of the problem, who generates greater demand for aggression: media recipients, broadcasters - journalists, and maybe the heroes themselves - athletes?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies