This study addresses the use of non-motorized transportation. The global benefits of the bike paths, bike lanes, and other types of bicycle-specific infrastructure consist of a reduction in traffic congestion and a decrease in emissions of greenhouse gasses and other pollutants that commuters face today. Additional indirect benefits, of no less value, demonstrate the benefits and viability of bicycles and non-motorized transport. These findings suggest that lack of pollutions and low cost of this form of transport for commuting will encourage the adoption and development of similar facilities elsewhere around the world.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00