Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Effect of Bike Lane Infrastructure on Ridership

Tytuł:
Effect of Bike Lane Infrastructure on Ridership
Autorzy:
Ganiron Jr, Tomas U.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1179579.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Przedsiębiorstwo Wydawnictw Naukowych Darwin / Scientific Publishing House DARWIN
Tematy:
Bicycle lane
bicyclist
cycling
non-motorized transport
transportation engineering
Źródło:
World Scientific News; 2017, 74; 36-52
2392-2192
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This study addresses the use of non-motorized transportation. The global benefits of the bike paths, bike lanes, and other types of bicycle-specific infrastructure consist of a reduction in traffic congestion and a decrease in emissions of greenhouse gasses and other pollutants that commuters face today. Additional indirect benefits, of no less value, demonstrate the benefits and viability of bicycles and non-motorized transport. These findings suggest that lack of pollutions and low cost of this form of transport for commuting will encourage the adoption and development of similar facilities elsewhere around the world.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies