Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teaching Performance and Moral Principle of the Academic College Advisers

Tytuł:
Teaching Performance and Moral Principle of the Academic College Advisers
Autorzy:
Ganiron Jr, Tomas U.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1179288.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Przedsiębiorstwo Wydawnictw Naukowych Darwin / Scientific Publishing House DARWIN
Tematy:
College advisers
moral principle
professional ethics
teaching performance
Źródło:
World Scientific News; 2017, 80; 177-191
2392-2192
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
It can be deduced that the sum total of an adviser’s personality which includes his social, moral-spiritual and economic functioning and efficacy is highly dependent upon his moral principle. In terms, therefore, of adviser’s performance in whatever field of achieving the goal, his moral principle is a potent factor that is to be reckoned with in order to explain his work attitudes and habits and the qualitative and quantitative aspects of his work performance. This study is focused on the identification of the moral principle and teaching performance of college advisers/professors, as well as the relationship of their moral principle to teaching performance. It is a correlational study that determines the significant relationship between the moral principle and the teaching performance of the engineering college advisers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies