Since brand, as an intangible asset can create customers’ loyalty and build emotional bonds, the author intends to understand factors influencing brands which values are recognizable internationally. Relations, which tie consumers values, create marketing chains which can lead to competitive advantage. Aim of this article is to find answer to the question if it is possible to create exceptional value through the brand. If yes, would this value be recognizable internationally as equal and what would constitute the variance in different countries?
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00