This article presents contemporary companies, which function or intend to function in cyberspace. It stressed certain aspects concerning communication between a company and its surroundings as well as tools that should be used to maintain and even increase competitive advantage. What is more, the article shows the aspects of company’s proper functioning within presented area that should be born in mind, as these aspects prevent companies from making mistakes while deciding to operate in the offline and online world. In the research section, there were presented polish companies which are digitalised. The article demonstrated contemporary tools and communication channels with a client, sales channels, places where consumers may gain information. Attention was also focused on monitoring of the information flow that is of increasing importance for enterprises operating in cyberspace.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00