The evaluation with the use of neuroscience methods and tools of a student’s satisfaction – happiness from using the e-learning system (e-learning platforms, e-games, simulators) poses an important research subject matter. In the present paper, it is presented a research on course conducted in the Marine Training Centre of Piraeus. In particular, this research with the use of a neuroscience tools-gaze tracker and voice recording (lexical analysis), investigates the amount of satisfaction of the students using Engine room simulator (ERS 5L90MCL11, Kongsberg 2003 AS) and ECDIS system by monitoring the users’ eye movement and speech in combination with the use of qualitative and quantitative methods. The ultimate goal of this research is to find and test the critical factors that influence the educational practice and user satisfaction of e-learning marine systems and the ability to conduct full-time system control by the marine crew.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00