Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Assessing the Frequency and Material Consequences of Collisions with Vessels Lying at an Anchorage in Line with IALA iWrap MkII

Tytuł:
Assessing the Frequency and Material Consequences of Collisions with Vessels Lying at an Anchorage in Line with IALA iWrap MkII
Autorzy:
Burmeister, H.-C.
Walther, L.
Jahn, C.
Töter, S.
Froese, J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/116338.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Morski w Gdyni. Wydział Nawigacyjny
Tematy:
Anchorage
Collision Risk
Collision Scenario
IALA iWrap
risk assessment
Ship at Anchor
IALA Methodology
Collision Situation
Źródło:
TransNav : International Journal on Marine Navigation and Safety of Sea Transportation; 2014, 8, 1; 61-68
2083-6473
2083-6481
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper proposes a collision model for ships underway and temporary objects as an extension to state-of-the-art maritime risk assessment like IALA iWrap MkII. It gives a brief review of frequency modeling’s and consequence calculation theory as well as its applications, before it analogously derives a model to assess the risk of anchorage areas. Subsequently, its benefit is demonstrated by an example scenario.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies