Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Feature-based procedural generation of adjustable game content

Tytuł:
Feature-based procedural generation of adjustable game content
Autorzy:
Antoniuk, I.
Rokita, P.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/115935.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Fundacja na Rzecz Młodych Naukowców
Tematy:
computer games
procedural content generation
gry komputerowe
algorytmy proceduralnego generowania
Źródło:
Challenges of Modern Technology; 2014, 5, 4; 21-26
2082-2863
2353-4419
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper describes a method, for procedural content generation, allowing alteration of object during generation process, as well as further modifications of object after it was created. Most of existing algorithms either require adjustment of unintuitive data and parameters, or don’t allow for further alteration of created object. Such outcomes are unsatisfactory for most of game designers. We offer our solution for this problem and identify some possible future directions of our research.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies