Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Consumer Perceptions of the Nutrition Labeling of Food Products

Tytuł:
Consumer Perceptions of the Nutrition Labeling of Food Products
Autorzy:
Mieczkowska, M.
Panfil-Kuncewicz, H.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/115871.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Fundacja na Rzecz Młodych Naukowców
Tematy:
nutritional value
labeling
packaging
consumer researches
Źródło:
Challenges of Modern Technology; 2011, 2, 2; 53-55
2082-2863
2353-4419
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The objective of this study was to evaluate consumer perceptions and preferences regarding food labeling and the information displayed on the packaging of food products, with particular emphasis on nutrition facts. The survey covered 283 respondents who were asked to fill out a questionnaire.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies