Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teacher freezingnes: does it make any differences in teaching and learning?

Tytuł:
Teacher freezingnes: does it make any differences in teaching and learning?
Autorzy:
Jena, Prakash Chandra
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1157039.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Przedsiębiorstwo Wydawnictw Naukowych Darwin / Scientific Publishing House DARWIN
Tematy:
Secondary School Teachers
Streams of Teaching
Teacher Freezingness
Źródło:
World Scientific News; 2018, 94, 2; 250-260
2392-2192
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of the present study is to find out the difference in teacher freezingness of secondary school teachers with respect to gender and teaching in different streams. The investigator has taken 200 secondary teachers from the Jalandhar district of Punjab (India) as sample by using simple random sampling technique. For collection of data the investigator has used Teacher Freezingness Scale standardized by Mrs. Haseen Taj and result analysis t-test has used.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies