Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Computer algorithms probabilistic supporting intelligent transportation management of internal

Tytuł:
Computer algorithms probabilistic supporting intelligent transportation management of internal
Komputerowe algorytmy probabilistyczne wspomagające zarządzanie inteligentnym transportem wewnętrznym
Autorzy:
Topolski, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/115275.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach
Tematy:
intelligent transport system
recognition Bayes
inteligentny system transportowy
rozpoznawanie Bayesa
Źródło:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach; 2017, 9; 93-100
2082-7016
2450-5552
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper presents a probabilistic model in managing intelligent internal transport based on decision making risk. The term reliability of an internal transport denotes failure-free operating time of internal transport as compared to the entire time particular transport is supposed to operate correctly. This paper illustrates a model of risk evaluation in internal transport operation based on probability that the system will reliably function within particular time, in a particular environment for specific purposes. Building probabilistic models used to calculate the risk of production planning is based on a reliable analysis of all possible aspects of producing a particular economic good. Modelling evaluates strengths and weaknesses of an enterprise which would like to complete a transport task, plans a transport processes based on the most important goals originating from the transport process.

Artykuł przedstawia model probabilistyczny w zadaniu zarządzania inteligentnym transportem wewnętrznym bazującym na ryzyku związanym z podejmowaniem decyzji. Poprzez termin niezawodności systemu transportu wewnętrznego rozumie się czas bezawaryjnego działania transportu wewnętrznego w stosunku do całości czasu, w którym dany transport powinien działać poprawnie. Artykuł przedstawia model oceny ryzyka działania transportu wewnętrznego na bazie prawdopodobieństwa z jakim system będzie bezawaryjnie funkcjonował w zadanym okresie czasu, przy pracy w określonym środowisku i dla określonego celu. Budowanie modeli probabilistycznych służących do wyznaczania ryzyka planowania produkcji opiera się na rzetelnej analizie wszystkich możliwych aspektów produkcji danego dobra gospodarczego. W modelowaniu poddaje się ocenie mocne i słabe strony przedsiębiorstwa, które chce podjąć się zadania transportowego, dokonuje się planowania samego procesu transportowego w oparciu o najważniejsze cele wynikające z procesu transportowego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies