W niniejszym rozdziale badaniu zostało poddane przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej. W analizie skupiono się na identyfikacji niezgodności występujących podczas produkcji wybranej części samochodowej oraz metodach doskonalenia jej jakości. Do określenie struktury niezgodności wyrobu wykorzystano diagram Ishikawy, oraz diagram Pareto-Lorenza. Dokonano kwantyfikacji przyczyn niezgodności wykorzystując metodę FMEA oraz zrealizowano proces doskonalenia jakości analizowanego wyrobu w oparciu o wymagania klienta stosując metodę QFD.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00