Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Misja w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Tytuł:
Misja w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Autorzy:
Ingaldi, M.
Krynke, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/114807.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Stowarzyszenie Menedżerów Jakości i Produkcji
Tematy:
zarządzanie
misja przedsiębiorstwa
funkcje misji
business management
corporate mission
mission function
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Quality. Production. Improvement; 2015, 1 (2); 42-54
2544-2813
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest przedstawienie funkcji i roli misji w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Na początku autorzy podjęli się próby zdefiniowania misji przedsiębiorstwa. Następnie opisali różne funkcje i formy misji. Przedstawiono także, jak misja przedsiębiorstwa powinna być projektowana i realizowana. Podano także przykłady misji w różnych branżach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies