Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Building a Business Process Management center of excellence

Tytuł:
Building a Business Process Management center of excellence
Autorzy:
Bitkowska, A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/114805.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Stowarzyszenie Menedżerów Jakości i Produkcji
Tematy:
process
Business Process Management
Business Process Management Center of Excelence
zarządzanie procesami biznesowymi
centrum zarządzania procesami biznesowymi
metodologia zarządzania
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Quality. Production. Improvement; 2017, 1 (6); 163-168
2544-2813
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Business Process Management has risen in attractiveness for organizations as a holistic management practice dedicated to enabling and sustaining corporate success. Business Process Management centers of excellence are growing in popularity as many organizations An increasing number of companies adapting a business process centers of excellence, which is a center for process improvement and provides many good practice solutions. These solutions are the basics for improvements of process-oriented enterprises. The aim of this article is to present the building of Business Process Management centers of excellence in contemporary enterprises.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies