Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej z wykorzystaniem analizy SWOT/TOWS

Tytuł:
Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej z wykorzystaniem analizy SWOT/TOWS
Autorzy:
Kowal, S.
Knop, K.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/114770.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Stowarzyszenie Menedżerów Jakości i Produkcji
Tematy:
SWOT
TOWS
strategia rozwoju
branża motoryzacyjna
development strategy
automotive branch
strategic analysis
SWOT/TOWS analysis
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Quality. Production. Improvement; 2017, 2 (7); 50-62
2544-2813
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W rozdziale dokonano analizy SWOT/TOWS dla wybranego przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej w celu rozpoznania strategii rozwoju. Rozdział prezentuje również teoretyczne kwestie dotyczące analizy STWOT/TOWS oraz sposobu jej wykonania z uwzględnieniem wag czynników i liczby interakcji występujących między nimi.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies