Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Quality of polish post services in the opinion of customers

Tytuł:
Quality of polish post services in the opinion of customers
Autorzy:
Hermaniuk, T.
Rosak-Szyrocka, J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/114738.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Stowarzyszenie Menedżerów Jakości i Produkcji
Tematy:
quality
service quality
Polish Post
jakość usług
konkurencja rynkowa
Poczta Polska
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Quality. Production. Improvement; 2015, 2 (3); 1-11
2544-2813
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The postal services market in Poland in recent years opened up to competition. Gradually was reduced an area of services reserved for the public operator and at the same time increased market competition. Opening of the market forced the Polish Post to face the market competition in all areas of its business. In view of these changes of particular importance becomes the need to adopt an approach aimed to meet the needs of consumers, in which the quality of the offer will be a priority item. The purpose of this article is to present the results of studies on the quality of the offer of Polish Post in the opinion of its customers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies