The postal services market in Poland in recent years opened up to competition. Gradually was reduced an area of services reserved for the public operator and at the same time increased market competition. Opening of the market forced the Polish Post to face the market competition in all areas of its business. In view of these changes of particular importance becomes the need to adopt an approach aimed to meet the needs of consumers, in which the quality of the offer will be a priority item. The purpose of this article is to present the results of studies on the quality of the offer of Polish Post in the opinion of its customers.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00