Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of Gap Measurement of Various Dimensions of SERVAQUAL Model in context to Indian Banks

Tytuł:
Analysis of Gap Measurement of Various Dimensions of SERVAQUAL Model in context to Indian Banks
Autorzy:
Dogney, Jaydeep
Bhargava, Payal
Shrimali, Arvind Kumar
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/112076.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Stowarzyszenie Menedżerów Jakości i Produkcji
Tematy:
service quality
customer satisfaction
benchmarking analysis
jakość usług
satysfakcja konsumenta
analiza porównawcza
Źródło:
Production Engineering Archives; 2019, 22; 41-44
2353-5156
2353-7779
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
To improve the reputation and customer loyalty, a benchmarking analysis is being carried out, which influences the perception of the service quality for banks. With the expansion of competitive interactions, the results can serve as a strategic tool to gain competitive advantage and customer satisfaction. Banks reveal the expectations and expectations of customers regarding the quality of selected services. The process creates and expands its reputation and builds customer loyalty. This research aims to compare the perception of the quality of four leading banks with logical comparisons.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies