Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

BRC/IoP standard importance in packaging quality assurance

Tytuł:
BRC/IoP standard importance in packaging quality assurance
Autorzy:
Kawecka, A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/112031.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Stowarzyszenie Menedżerów Jakości i Produkcji
Tematy:
food and non-food packaging
packaging quality
BRC/IoP
opakowania żywności i produktów nieżywnościowych
jakość opakowania
Źródło:
Production Engineering Archives; 2014, 4, 3; 14-17
2353-5156
2353-7779
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
BRC/IoP (British Retail Consortium / Institute of Packaging) is the only industry standard dedicated entrepreneurs operating in the packaging industry, primarily intended for contact with food. The requirements of the BRC /IoP guarantee the safety of packaging and fulfillment of all legal and hygienic requirements. The article presents the main features of the standard, the basic requirements contained in the document and the results of research on the implementation of quality management systems, including standard BRC/IoP and the actions that are required checklists. It is noticeable that there is little interest in certification BRC/IoP, due to low awareness of the standard, despite the fulfillment of some of the basic requirements of the surveyed companies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies