Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Use of the Toyota management principles for evaluation of the company’s mission

Tytuł:
Use of the Toyota management principles for evaluation of the company’s mission
Autorzy:
Selejdak, J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/111785.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Stowarzyszenie Menedżerów Jakości i Produkcji
Tematy:
BOST
principle of Toyota management
validity ranks
zasady zarządzania Toyoty
ranking ważności
Źródło:
Production Engineering Archives; 2013, 1, 1; 13-15
2353-5156
2353-7779
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the paper there were described the elements of the Toyota roof. Electroacoustic products were characterized. Immaterial resources of the company were analyzed. To do so, the BOST survey, whose questionnaires were filled in by employees of the chosen enterprise, was used. Particular attention was paid to the following factors: quality, costs, lead time, work safety and personnel morale.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies