Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rekonstrukcje oper barokowych – blaski, cienie, dylematy – Antonio Vivaldi – Farnace

Tytuł:
Rekonstrukcje oper barokowych – blaski, cienie, dylematy – Antonio Vivaldi – Farnace
Autorzy:
Radziejewska, Anna
Łakomska, Bogna
Piasecka, Ewa
Banaszkiewicz-Bryła, Maria
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/chapters/1117182.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
Tematy:
opery barokowe
Antonio Vivaldi
Farnace
muzyka dawna
Źródło:
SZTUKA WŁOSKIEGO BAROKU; 54-76
9788364615382
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Reconstructing Baroque operas -the pros and cons, dilemmas – Antonio Vivaldi – Farnace. Is it enough to find a manuscript to perform the Baroque opera? Where to find Vivaldi’s manuscripts and what do we have to know to prepare a performing score? What to do if we have several versions of the manuscript? What do we know about Vivaldi’s singers and how they affected his music? What was the way of Giordano-Foa collection? Preparing the performing score of Warsaw premiere of Vivaldi’s Farnace in 2017 I was trying to reply to all these questions and in this article I show the way of thinking behind our reconstruction.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies