The article presents the basic issues of process approach and organization of processes. The importance of the concept of internal and external customer was emphasized, as well as the characteristics of individual processes that make up the chain of manufacture. Authors presented the individual processes along with input data and required documents, thus creating a map of the processes carried out in the researcher's structures. A detailed description of selected processes was made.
W artykule przedstawiono podstawowe zagadnienia z zakresu podejścia procesowego i organizacji procesów. Podkreślono znaczenie pojęcia klienta wewnętrznego i zewnętrznego, oraz charakterystykę poszczególnych procesów jako elementu łańcucha wytwórczego realizowanego w podmiocie badawczym. Autorzy przedstawili poszczególne procesy wraz z danymi wejściowymi i wymaganymi dokumentami, tworząc w ten sposób mapę procesów realizowanych w strukturach podmiotu badawczego. Dokonano szczegółowej charakterystyki wybranych procesów.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00