Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Doskonalenie procesów świadczenia usług gastronomicznych

Tytuł:
Doskonalenie procesów świadczenia usług gastronomicznych
Improvement of the processes of providing catering services
Autorzy:
Zalas, M.
Ingaldi, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/108965.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Stowarzyszenie Menedżerów Jakości i Produkcji
Tematy:
quality
Servqual
services
jakość
usługi
Źródło:
Archiwum Wiedzy Inżynierskiej; 2017, 2, 1; 22-25
2544-2449
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A service is called any action that is offered by one side to the other one, it is intangible, and does not lead to property, its production can be linked to or not with physical production. A variety of research methods are used to evaluate services. The catering industry is gaining more and more recognition. People increasingly pay attention to what they eat and where they eat. In addition, customers are increasingly demanding, know what they want and they look for it. Legal regulations also introduce some standards. The purpose of the article is to analyze the services provided by a chosen catering company with use of the Servqual method, which will let identify areas which need to be improved.

Usługą nazywa się jakiekolwiek działanie, które oferuje jedna strona drugiej, są one niematerialne, oraz nie prowadzą do własności, jej produkcja może być powiązana bądź nie z produkcją fizyczną. Do oceny usług wykorzystuje się różnorodne metody badań. Branża gastronomiczna zdobywa coraz większe uznanie. Ludzie coraz bardziej zwracają uwagę na to, co jedzą i gdzie jedzą. Oprócz tego klienci staja się coraz bardziej wymagający, wiedzą, czego chcą i tego poszukują. Przepisy prawne również wprowadzają pewne standardy. Celem artykułu jest analiza usług świadczonych przez wybrane przedsiębiorstwo gastronomiczne z wykorzystaniem metody Servqual, co pozwoli wskazać obszary wymagające doskonalenia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies