W rozdziale ukazano koncepcję dobrych praktyk w zarządzaniu oraz odniesiono ją
do problematyki doskonalenia procesów. Na początku zwrócono uwagę na szerokie
ujęcie istoty dobrych praktyk. Następnie przedstawiono doskonalenie procesów biznesowych
na tle współczesnych wyzwań organizacji biznesowych. Rozdział kończy
prezentacja sposobów doskonalenia procesów, stosowanych przez wybrane przedsiębiorstwo,
które ze względu na osiągane ponadprzeciętne rezultaty uznać można za
dobre praktyki. Rozdział napisany został na podstawie studiów literatury przedmiotu,
kwerendy źródeł internetowych oraz analizy wyników wywiadu skategoryzowanego.
The paper presents the notion of good practices in management and refers it to the issue of process
improvement. In the beginning, it widely discusses the essence of good practices. Next, it depicts
process improvement in the context of contemporary challenges posed to business organisations.
The paper ends with a presentation of means of process improvement implemented by a selected
company, which, due to outstanding results, can be considered an example of good practices in
the described regard. The above merits were written based on the literature review, online sources
and the analysis of results of categorised interviews.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00