The foundation and development of the Information Society set new tasks
before universities, particularly technical schools all over the world. Since the
knowledge of computer science doubles approximately every three years, there
is a necessity for IT specialists of a constant self-education. Following the
changes is possible only using electronic tools and information stored in the
Internet. The fact is that a lot of universities do not pay enough attention to get
their students into the habit of using e-learning tools every day. Since higher
education needs to be effective and efficient, it is indispensable to use distance
learning tools to support both stationary and constant learning. This paper
presents the comparative research of the level of the application of the
elearning tools, conducted among the students of computer science of the
Academy of Humanities and Economics in Lodz.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00