The Communicative Language Teaching approach in teaching English conversation. Theoretical background and practice Podejście komunikacyjne w nauczaniu konwersacji w języku angielskim. Teoria i praktyka
Głównym celem tego artykułu jest wskazanie znaczenia podejścia komunikacyjnego CLT w nauczaniu konwersacji w języku angielskim. Pierwszą kwestią przedstawioną w tym artykule jest wyjaśnienie pojęcia konwersacji oraz ukazanie jej kwintesencji. Następnie zaprezentowano główne założenia przypisane podejściu komunikacyjnemu CLT, funkcje językowe i cztery kategorie kompetencji komunikacyjnej. Kolejny punkt stanowi opis ról przypisanych uczniom i nauczycielom w obrębie podejścia komunikacyjnego CLT oraz krótka wzmianka o trzech rodzajach materiałów, które zwiększają zdolności komunikacyjne. Ponadto, zaprezentowano i opisano zasady stosowane w projektowaniu technik, w tym listę mikro umiejętności. W dalszej części artykułu zaproponowane zostały różne kategorie i rodzaje aktywności werbalnej. Ostatnia część artykułu zawiera przykłady ćwiczeń.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00