Modern distance education systems allow for teaching any subject. However, conducting classes
strictly dened by a system of educational cycle, does not always allow for selecting individual learning paths
based on knowledge already possessed by the student. Knowledge maps can navigate the content of subject
taught by well-dened paths of learning, the course of which may be determined by the student. The article
presents an example of using knowledge maps created in the InfoRapid KnowledgeMap system and the results
of preliminary studies on the use of training software in English based on maps of knowledge for teaching
students of Materials Engineering.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00