Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Co-construction de sens en situation de conception d ’un outil didactique

Tytuł:
Co-construction de sens en situation de conception d ’un outil didactique
Common construction of sense during creation of a certain type of didactic aids
Autorzy:
Brassac, Christian
Grégori, Nicolas
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1053380.pdf
Data publikacji:
2007-12-01
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Źródło:
Studia Romanica Posnaniensia; 2000, 25; 55-66
0137-2475
2084-4158
Język:
francuski
Prawa:
CC BY-NC-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the article, the author defends a thesis on the necessity of application in psychology and other cognitive sciences of a methodology based on the interactive theory. Therefore, it is postulated that analysis from the perspective of a monologue be replaced by the analysis from the interactive perspective. The article consists of two parts. In the first part a model of mutual understanding is presented, which was devised at the Psychological Laboratory of the Nancy University 2, and in the other, a proposal of application of this model for the developing of didactic aids of a multimedial character is discussed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies