Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

De lenseignement des effets de sens de certains temps français

Tytuł:
De lenseignement des effets de sens de certains temps français
Teaching the communicative effects of several French tenses
Autorzy:
Florczak, Jacek
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1052995.pdf
Data publikacji:
2004-12-01
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Źródło:
Studia Romanica Posnaniensia; 2004, 31; 247-257
0137-2475
2084-4158
Język:
francuski
Prawa:
CC BY-NC-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents an unconventional technique to teach the communicative effects (CE) induced by the use of several French tenses in the context. This technique is constructed for Polish students whose language system does not lexicalise these CE like the French system. We start from the principle of the subordinated bilingualism, when the target language acquisition is performed by means of the native language and in order to "feel" the CE of the French verbal action we propose several experiences.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies