Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

La configuración de ejercicios prácticos en clases de fonética española para alumnos de estudios filológicos (consideraciones metodológicas)

Tytuł:
La configuración de ejercicios prácticos en clases de fonética española para alumnos de estudios filológicos (consideraciones metodológicas)
The arrangement of practical exercises in Spanish pronunciation classes for modern languages degree students (methodological considerations)
Autorzy:
Szałek, Jerzy
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1048227.pdf
Data publikacji:
2019-12-15
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
articulatory phonetics
Spanish-Polish phonetic contrast
methodology and the arrangement of pronunciation exercises
Źródło:
Studia Romanica Posnaniensia; 2019, 46, 4; 173-180
0137-2475
2084-4158
Język:
hiszpański
Prawa:
CC BY-NC-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This study is devoted to methodological considerations on the optimization of practical exercises in Spanish pronunciation classes for modern languages degree students. Combining years of experience with the newest theoretical approaches in the area of articulatory phonetics of the Spanish language, the author presents a host of useful advice and practical arrangements, based on a thorough analysis of phonetic contrast between Spanish and Polish.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies