Niniejszy artykuł prezentuje interpretację bioekologicznego modelu amerykańskiego psychologa Urie Bronfenbrennera, zastosowanego do procesu wzrostu, zwłaszcza podczas okresu szkolnego. Należy zauważyć, że każda interwencja psychoedukacyjna ma na celu zmianę zarówno u osoby, jak i w otaczającym środowisku, z którym osoba jest w ciągłej wymianie. Istotną rolę w procesie zmian odgrywa znacząca postać dorosłego, którą często jest rodzic, nauczyciel, wychowawca. Biorąc pod uwagę, że proces ten zachodzi we współczesnym społeczeństwie, poddanym różnego rodzaju ciągłym zmianom, wydaje się istotne, by przypomnieć pewne podstawowe dynamiki prowadzące do zdrowego indywidualnego i społecznego wzrostu.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00