Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Intervento psico-educativo alla luce della teoria bio-ecologica di Urie Bronfenbrenner

Tytuł:
Intervento psico-educativo alla luce della teoria bio-ecologica di Urie Bronfenbrenner
Autorzy:
Formella, Zbigniew
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1047071.pdf
Data publikacji:
2019-10-03
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
zmiana
ekologia
Urie Bronfenbrenner
interwencja psychoedukacyjna
change
ecology
psychoeducational intervention
Urie Bronfenbrennen
Źródło:
Teologia i moralność; 2019, 14, 1(25); 211-221
1898-2964
2450-4602
Język:
włoski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejszy artykuł prezentuje interpretację bioekologicznego modelu amerykańskiego psychologa Urie Bronfenbrennera, zastosowanego do procesu wzrostu, zwłaszcza podczas okresu szkolnego. Należy zauważyć, że każda interwencja psychoedukacyjna ma na celu zmianę zarówno u osoby, jak i w otaczającym środowisku, z którym osoba jest w ciągłej wymianie. Istotną rolę w procesie zmian odgrywa znacząca postać dorosłego, którą często jest rodzic, nauczyciel, wychowawca. Biorąc pod uwagę, że proces ten zachodzi we współczesnym społeczeństwie, poddanym różnego rodzaju ciągłym zmianom, wydaje się istotne, by przypomnieć pewne podstawowe dynamiki prowadzące do zdrowego indywidualnego i społecznego wzrostu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies