Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak określić potrzeby językowe pracowników w miejscu pracy

Tytuł:
Jak określić potrzeby językowe pracowników w miejscu pracy
Autorzy:
Sobkowiak, Paweł
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1037638.pdf
Data publikacji:
2019-09-24
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Collegium Novum. Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Tematy:
lifelong learning
language courses
workplace communication
content-based teaching
adult learner
kształcenie ustawiczne
kursy językowe
komunikacja w mejscu pracy
content - based teaching
uczeń dorosły
Źródło:
Neofilolog; 2011, 37; 145-157
1429-2173
Język:
polski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Globalization of business and use of English in corporations as lingua franca has resulted in growing demand for Business English courses in the workplace. This article tries to present a concise profile of an adult language learner in a broader context of adult education and the implications for the Business English classroom. The claim is made that if we want to provide tailormade courses for employees in companies a thorough analysis of their language needs should be carried out first. Explicitly discussed here are the types of adult learner needs in the business context and the methodology which may be employed in determining them.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies