Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształcenie umiejętności technicznych z wykorzystaniem wirtualnego środowiska symulacyjnego

Tytuł:
Kształcenie umiejętności technicznych z wykorzystaniem wirtualnego środowiska symulacyjnego
Education in technical skills using virtual simulation environment
Autorzy:
Prauzner, T.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/103609.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie. Wydawnictwo Uczelniane
Tematy:
dydaktyka
nowoczesne pomoce dydaktyczne
symulacja komputerowa
teaching
modern teaching aids
computer simulation
Źródło:
Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Technika, Informatyka, Inżynieria Bezpieczeństwa; 2015, T. 3; 157-166
2300-5343
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Realizacja założeń konstruktywistycznego i kognitywnego procesu poznawczego w ujęciu pragmatycznego podejścia do kształcenia technicznego jest w realiach dzisiejszych potrzeb społecznych problemem niezwykle istotnym. W realizacji kształcenia umiejętności technicznych przychodzą z pomocą nowoczesne pomoce dydaktyczne, a wśród tej grupy z punktu poruszanej tematyki -złożone (interaktywne) programy symulacyjne. W pracy przedstawiono efekty realizacji projektu badawczego realizowanego w ramach zajęć dydaktycznych dotyczącego opracowania a schematu układu alarmowego, wykonania modelu rzeczywistego oraz jego implementacji w środowisku wirtualnym.

The implementation of the constructivist and cognitive hypothesis in cognitive process in terms off a pragmatic approach to technical education in the realities of today's social needs is a an extremely important issue. In the realization of technical training skills can come with the help of modern teaching aids, and among this group from the point discussed topic -complexity (interactive) simulation programs. The paper presents the results of the research project implemented within the framework of classes on developing the scheme of alarm system, real model and its implementation in a virtual environment.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies