Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Advertising medicines in the 1800s.

Tytuł:
Advertising medicines in the 1800s.
Autorzy:
URBANIK, Monika
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1033722.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Umea Shinoda-Kuracejo
Tematy:
"advertising medicines"
"history of medicine"
"history of pharmacy"
"pharmaceutical marketing"
Źródło:
Medicina Internacia Revuo; 2016, 27, 107; 123-133
0465-5435
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Pharmaceutical marketing is the fastest growing sector of advertising industry, leading to excessive consumption of over-the-counter drugs. If we look back to the nineteenth century we will see that advertisements accompanied pharmaceutical industry from the start. Drugs were advertised by pharmaceutical companies, yet advertising was mainly the domain of those manufacturing “miraculous remedies” and promising full recovery. Information on medicines was found on calendars, playing cards, colouring books, games, posters and toys. There appeared extensive literature, chiefly in the form of leaflets, booklets and brochures of various kinds, thanks to which the patient could learn how a medicine worked, what diseases it acted against, and most importantly, where it could be bought.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies