Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teacher Strikes and the Fight for the Common

Tytuł:
Teacher Strikes and the Fight for the Common
Autorzy:
Blanc, Eric
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1009233.pdf
Data publikacji:
2021-05-03
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
the common, public education, strike, privatization, decommodification
Źródło:
Praktyka Teoretyczna; 2020, 38, 4; 143-148
2081-8130
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
To celebrate the 10th anniversary of Praktyka Teoretyczna journal, we have invited our long-lasting collaborators and comrades to reflect once again on the concept of the common and it’s possible futures by posing the following questions: a) what is the most important aspect of the current struggles for the common?; b) what are the biggest challenges for the commonist politics of the future?; and c) where in the ongoing struggles do you see a potential for scaling-up and spreading organisation based on the common? In his reply, Eric Blanc draws our attention to contemporary teachers strikes as a movement with radical potentialities that greatly exceed merely reversing the privatization process of education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies