Autor zauważa, że ze względu na bezpieczeństwo państwa czy też „interes narodowy”, przewóz VIP-ów samolotami wojskowymi jest opatrzony bardziej rygorystycznymi zasadami i regulacjami z niższym dopuszczalnym poziomem ryzyka niż przewozy pozostałych pasażerów. Omówiono dokumenty regulacyjne dotyczące przewozów VIP, które posiadają bardziej szczegółowy zakres zagadnień i kierują się zasadą „przede wszystkim bezpieczeństwo” i zabezpieczają przed tzw. „błędem ludzkim”. Scharakteryzowano dokumenty z lat 2003-2010 dotyczące przewozu najważniejszych osób w państwie wojskowymi statkami powietrznymi oraz dokumenty wydane po 2010 roku i katastrofie smoleńskiej. Dokumenty regulacyjne opisują dodatkowe wymagania dotyczące wyposażenia wojskowych statków powietrznych przewożących VIP-y. Przedstawiają także bardziej dogłębne analizy czynników środowiskowych w celu zmniejszenia zagrożeń bezpieczeństwa w wyniku niekorzystnych warunków pogodowych.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00