W artykule poruszono zagadnienie kreowania i obecności propagandy w komunikatach obecnych we współczesnym społeczeństwie informacyjnym. Autorka omawia i definiuje pojęcie propagandy i społeczeństwa informacyjnego. Omawia przykładowe operacje psychologiczne i techniki manipulacyjne obecne w globalnym przepływie informacji, które są bardziej spersonalizowane w stosunku do odbiorcy i obecne w życiu społecznym niemal bez przerwy. Podsumowano, iż „nowoczesna propaganda” bazuje na personalizacji i micro-targetingu komunikatu, wyborze precyzyjnego momentu do nadania komunikatu z maksymalnym efektem czy na odpowiednio mglistym i dwuznacznym komunikacie.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00