Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing as a device for supporting competitiveness of Polish agricultural producers in the context of integration with the EU

Tytuł:
Marketing as a device for supporting competitiveness of Polish agricultural producers in the context of integration with the EU
Autorzy:
Zrobek, Janusz.
Powiązania:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004, z. 182, s. 53-61
Data publikacji:
2004
Tematy:
Unia Europejska (UE)
Konkurencyjność
Rolnictwo
Język:
angielski
streszcz. pol.
Dostawca treści:
Bibliografia CBW
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies