Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Polskie marki a Unia Europejska

Tytuł:
Polskie marki a Unia Europejska
Autorzy:
Olins, Wally.
Powiązania:
Harvard Business Review Polska 2004, nr 7, s. 47-53
Data publikacji:
2004
Tematy:
Unia Europejska (UE)
Handel zagraniczny
Handel
Marketing narodowy
Znak towarowy
Język:
polski
tł. z ang.
Dostawca treści:
Bibliografia CBW
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies