Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy

Tytuł:
Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy
Autorzy:
Redzik, Cezary.
Współwytwórcy:
Novae Res-Wydawnictwo Innowacyjne. pbl
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Gdynia : Novae Res-Wydawnictwo Innowacyjne
Tematy:
Środki masowego przekazu
Terroryzm
Polityka
Język:
polski
Dostawca treści:
Bibliografia CBW
Książka
Bibliogr. s. 157-163.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies