Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Identyfikacja cech marketingu organizacji "non-profit"

Tytuł:
Identyfikacja cech marketingu organizacji "non-profit"
Autorzy:
Iwankiewicz-Rak, Barbara.
Powiązania:
Zarządzanie i Marketing 1999, nr 12, s. 38-47
Data publikacji:
1999
Tematy:
Instytucje nonprofit marketing Polska
Dostawca treści:
Bibliografia CBW
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies