Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing w działalności instytucji i jednostek upowszechniania kultury: praca zbiorowa

Tytuł:
Marketing w działalności instytucji i jednostek upowszechniania kultury: praca zbiorowa
Data publikacji:
1990
Wydawca:
[Warszawa] : Wydawnictwo Spółdzielcze
Tematy:
Instytucje artystyczne
Kultura
Marketing
Dostawca treści:
Bibliografia CBW
Książka
Bibliogr. s. 38, 39.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies