Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing organizacji niedochodowych : wybrane problemy adaptacji w warunkach polskich

Tytuł:
Marketing organizacji niedochodowych : wybrane problemy adaptacji w warunkach polskich
Autorzy:
Iwankiewicz-Rak, Barbara.
Data publikacji:
1997
Wydawca:
Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej
Tematy:
Instytucje nonprofit marketing Polska od 1989 r.
Dostawca treści:
Bibliografia CBW
Książka

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies